Saturday, October 10, 2009

+1

Znam, znam, sada kuma očekuje slike Toma Kruza i Miramara (koje smo, kada ih već spominjemo, ipak propustili). Ovoga puta prednost ima jedan malo veći frajer.
10.10.2009. u 18 časova moja rođena sestra Emilija je u lepom Novom Sadu na svet donela malog Dušana, princa čuruških kafana i lovišta. Mama i sinčic su u najboljem redu.


Pazi, muško. Nije to ono crnogorski (ja žensku decu obožavam), nego kod nas muška deca retko navrću. Sa strane moga dede Dušana ja imam 7 sestara i samo jednog brata. I moja generacija je krenula istim ritmom...do sada sam imao 3 sestričine. Izgleda da je ujka morao da zapali preko okeana, da bi se napravilo mesta za još jednog tronošca ;).




Srđana, napokon imaš pajtaša za druženje!



Firange kačio Miša, a peglala Milica

5 comments:

  1. Cestitamo ujo i ujna!!!!

    ReplyDelete
  2. Ta kakav Tom Kruz?! On ne moze da se poredi sa ovim frajerom!
    Šmeker na uju ;)
    Draca faca

    ReplyDelete
  3. Cestitam ujko i ujna.
    Da bude zivo i zdravo.

    ReplyDelete
  4. Mirkovici, jeste lenji da pisete blog? Samo dva otkad ste ovde? Mislim stvarno, i nas iz Ohio ste zeznuli :P

    ReplyDelete
  5. ej pa CESTITAMO! :) Nela and Comp. :)

    ReplyDelete